Candy Crush Saga
Hızlı menüyü kullanarak en sevdiğiniz oyunların facebook oyun hileleri, bölüm geçme rehberleri, ipuçları ve incelemelerine ulaşabilirsiniz.

Dungeon Rampage Hız,Wall Hack,Hasar,Uzaktan Vurma Hilesi



Bu yazı Dungeon Rampage Hileleri kategorisinde yer almaktadır.

Dungeon Rampage Hız,Wall Hack,Hasar,Uzaktan Vurma Hilesi ile birçok hileye aynı anda sahip olabilirsiniz. Dungen Rampage hız hilesi ile karakteriniz hızlı hareket eder. Wall hack ile duvarlardan geçebilir, uzaktan toplu vuruş yapabilir ve birçok özelliğe daha sahiptir. Dungeon Rampage hilesi sadece firefoxta çalışır çünkü firefox eklentisidir.

Firefox ile bu sayfaya girin ve aşağıdaki downloada tıklayın eklenti yüklensin. İşlem bukadar.

Dungeon Rampage Hack : [DOWNLOAD]

Hilenin Tanıtım Videosu :

Yorumlar

    • admin
    • Hile tekrar test edildi ve sorunsuz çalışıyor. Eklentiyi firefoxa düzgün yüklediğinizden ve aktif olduğundan emin olun. Firefox tarayıcınız eski ise güncelleyin ve ayrıca oyuna firefox ile girin çünkü sadece firefoxta çalışır.

  • onur
  • çok sağol çalışıyor

  • mehmet emin
  • olmuyor artık engellendi hile oyun açılmıyor hile kurulu iken :((

    • admin
    • Hile kendi kendine güncellenir birşey yapmanıza gerek yok çalışır yine.

  • hileci
  • admin kurulumu videoya çek yapamıyom çok zor

  • yusuf
  • olmuyor artık engellendi hile oyun açılmıyor hile kurulu iken lutfen bi başka turlu hile varmi

  • ahmet
  • admin yeni hileyi ne zaman bulursun kardeş

  • ali
  • yeni bir hile varsa dungeon rampage için bizimle paylaşırmısınız ? şıuan kullanılabilir bir hile yok diye biliyorum dungeon rampage de

    • admin
    • Bu eklenti güncellenmiş olması gerek tekrar denermisiniz ?

  • ef feges
  • eror çıkıyo oyunu açınca admin

  • ALİ
  • admin bir speed hack falan yapablırmısın dungeon ıcın cok ıyı olur gercekden

  • furki
  • admin ⚽ çıkıyorr

  • eyüp
  • Admin çıkmıyo ya aslında hile açılıyo 3 saniyeliğine sonrada uyarı çıkıyo

  • faruk
  • an upcoming game update has been detected ! inform the trainer creator

    türkçesi:

    bir sonraki oyun güncelleme algılandı! eğitmen yaratıcısı bilgilendirmek

    admin allah aşkına bana bi cevap verrr !!!!

  • hackermen
  • admin lütfen bul olmuyor birşeyler dier ve DR portal a yönlendiriyor olmuyor hata veriyor Loanding… in G sinde kalıyor hata veriyor

  • direnc
  • eklentiyi kuruyorum olmuyor yapamıyorum acaba win8 olmasndan olabilir mi

  • yusuf ayvaz
  • firefox eklenyisini nasıl kurcaz onu bi soyle

  • fyjh
  • admin oyunu açarken hata veriyo oyun açılmıyo

  • osman
  • admin herşey tamm ama çalışmıyo ne yaptıysam olmuyo hile nasıl çalışacaktır ?

  • son
  • admin güvenlikten geçemio denedim oyunda hata verio

  • murat yiğit
  • A cheat or hack has been detected on your account. veriyor admin düzelt şunu

  • burak
  • nereden yükleniyor bulamıyorum ve adamın

  • nazif uysal
  • abi mozillayı indiriyorum en son süürm indirmiyor neden acaba ben mi bilmiyorum?

  • Seymen Özdemir
  • Ya admin yaptım hileyi açıyorum oyunu yarımı doluyor öle kalıyor lütfen yardım et şimdiden teşekkürler :)

  • alperensemiz
  • yaaav abicim benim nakitim=999 822 250 harca harca bitmiyo benim social warsımı ziyaret etmenizi tavsiye ederim

  • kadir karaca
  • yav admin ne verirsen yapamıyom adam gibibi video yapınmesale önce indircemiz şeye girin nasıl indiriliyo filan milan hep göserin ordan hileye gecin yoksa şikayet etcem artıktek duvardan gecebiliyom başka bişey olmuyo

  • kadir karaca
  • nolurr yaa tek istedihim bi güçve ölümsüzlük başka şey istemem nolur yav

  • kadir karaca
  • yukarıdaki dwloand a tıklıyom sayfayüklenirken hata oluştu deyip duruyo naapmam gerek admmin

  • baran
  • olmuor eksik dior

    • admin
    • Hilemizi süresi geçmiş olabilir. Yeni hileler yayınladığımızda onları deneyin.

  • yigithan
  • sayfa yüklenirken hata oluştu dio

Isim - Soyisim
E-posta Adresiniz (yayınlanmayacak)
Web Siteniz (varsa)
Yorumunuz



Oyun Kategorileri