Candy Crush Saga
Hızlı menüyü kullanarak en sevdiğiniz oyunların facebook oyun hileleri, bölüm geçme rehberleri, ipuçları ve incelemelerine ulaşabilirsiniz.

War of Mercenaries Kaynak Savaş Hilesi



Bu yazı War of Merceneries Hileleri kategorisinde yer almaktadır.

War of Mercenaries Kaynak Hilesi ile savaşlarda düşmanın bütün defansını devre dışı bırakıp kaynaklarını kolayca yağmalayabilirsiniz. War of Mercenaries Hilesini kullanmak için öncelikle bilgisayarınıza cheat engine yükleyin. Sonra indirdiğiniz hile programını oyun açıkken çalıştırın.

Program 27 haziranda güncellenmiştir sorunsuz çalışıyor.

Güncelleme : Arkadaşlar hile programı şu an çalışmamaktadır veya çalışsada ban yenebilmektedir. Diğer hilelerimize göz atmanızı tavsiye ederim.

Hilenin Yapılışı :

1- Öncelikle oyuna giriş yapın ve ardından hile programını açın.

2- Girdiğiniz tarayıcıya göre Pick a Processor yazan yerden tarayıcınızı seçin ve Attach tuşuna tıklayın.

3- Sonra Continue tuşuna basın.

4- Açıkan ekranda Defenses Idle’a tıklayın ve Enable tuşuna tıklayın hile aktif olsun.Bukadar..

Versiyon : 2.8.1

Hile Programı : [DOWNLOAD]

Etiketler:

Yorumlar

  • kamikaze
  • aga çalışmıyor bi kontrol edermisin .

  • selim boz
  • Siz 27 haziranda hile güncellendi diyorsunuz ama o tarihte oyunda da güncelleme yapıldı sanırım bilginiz yok. kamikaze arkadaşın dediği gibi hile şuanda çalışmıyor.

    • admin
    • Merhaba
      Aslında güncellemeden sonra hile programı güncellendi ancak biliyorsunuz kodlarda çok sık oynama yapabiliyorlar. Güncel versiyon en kısa sürede eklenecek.

  • kamikaze
  • admin sağol ilgilendiğin için teşekkürler.

  • selim boz
  • Tesekkürler admin bekliyoruz güncel versiyonu

  • Abuzer
  • Çalışmıyor failled?

  • etkin vurucu
  • War of Mercenaries OYUNLA İLGİLİ HAZIRLANMIŞ OLAN HİLELER İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ,ANCAK FACEBOOK’TA War of Mercenaries OYUNUN ADMİNLERİ ÇOK KISA SÜRELER İÇİNDE SÜREKLİ GÜNCELLEMELER YAPMAKTADIRLAR,BU NEDENLE AYNI HASASİYETİ VE AYNI AKTİF ÇALIŞMAYI HİLEKOLİK ADMİNLERİNDENDE BEKLEMEKTEYİZ,BU OYUNLA İLGİLİ HİLEKOLİK’TEN ÇIKAN HİLENİN ÖMRÜ EN FAZLA 2GÜN SÜRMEKTEYKEN,
    HİLEKOLİK’TEN YENİ BİR HİLE ÇIKMANIN SÜRESİ EN AZ 3 HAFTA BAZEN 4 HAFTA:( LÜTFEN SİZLERDE DAHA AKTİF VE DAHA KISA SÜRELER İÇİNDE HİLE GÜNCELLEMELERİ YAPARSANIZ DAHA MAKBUL OLUR…SAYGI VE SELAMLARIMLA…

    • admin
    • Merhabalar

      Öncelikte görüş ve önerileriniz için teşekkür ederiz. Sizinde söylediğiniz gibi WOM kodları sürekli değişmekte ve hileleri etkisiz kılmaktalar. Ayrıca zaman zaman ekstra önlemler almaktalar. Bir ara hileleri sıklaştırmıştık güncelleme geldiği anda yeni programı vermeye çalışıyorduk ancak bu seferde hesaplarımız WOM ekibi tarafından kapatıldı. En kısa sürede tekrar hile programlarını güncel olarak yayınlamayı planlıyoruz.

  • etkin vurucu
  • DEĞERLİ HİLEKOLİK ADMİNLERİ;YAZMIŞ OLDUĞUM MESAJIMA OLAN DUYARLILIĞINIZ VE CEVABINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM,ÜMİT EDERİMKİ DEDİĞİNİZ GİBİ EN KISA SÜREDE BU HİLE ÇALIŞMALARIYLA İLGİLİ ÇALIŞMALARINIZ GERÇEKLEŞTİRİP,SİZLERİ TAKİP EDENLERİ MUTLU VE MEMNUN EDERSİNİZ,BAŞARILAR DİLİYORUM…

  • Mehmet
  • S.a beyler etkin vurucu arkadaşıma katılıyorum lütfen en kısa zamanda şu hileler çıksın artık..

  • mustafa kaplan
  • admin hile çalışıyo kuleler beni görmüyo ama yağmaladığım kaynaklar stoklarıma geçmiyo yardımcı olursan sevinirim

  • engin
  • kardeşim şimdi bende bu hile programıda var cheat engıne 6.3 de var ama nasıl yapıcamı bılmı yorum senın dedıgın gıbı yapıyorm ama tarayıcımı secıyorum falan sonra hile aktif olsun diye eneable basıyorum ama sonra hack failed to enable diye bir hata geliyor allahına bi yardım et ya şehrimi elliyolar her gun

  • İbrahim teral
  • bende nasıl yapcam nerden indirecem bi link verinde bizde deniyek :D

  • mehmet çınar
  • hile çalışıyor ama savaşı bitrdikten sonra yenildin yazıyor bi yardım edebilirmisiniz

Isim - Soyisim
E-posta Adresiniz (yayınlanmayacak)
Web Siteniz (varsa)
Yorumunuz



Oyun Kategorileri